Pricing plans

Maak kennis met je Plug & Play
Growth Marketing Team.

In plaats van ons een uurtarief te betalen, betaal je ons een vast tarief en dan wijzen we onze tijd, mensen en middelen toe die op dat moment het meest zinvol zijn voor jouw initiatieven.

Start
restart_alt
€ 6.000,00 EUR
/mo
Het beste voor starters en merken in een vroeg stadium
Includes:
done
Uren per maand : 60-65
done
Team: 3
Scale
star_half
€ 12.000,00 EUR
/mo
Het beste voor scalups en middelgrote bedrijven
Includes:
done
Uren per maand : 120-140
done
Team: 5
Optimise
star
€ 24.000,00 EUR
/mo
het beste voor gevestigde merken en corporate.
Includes:
done
Uren per maand : +240
done
Team: +7

Nog enkele vragen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Wat is de specialiteit van Customer Impact?

We zijn een full-service marketing team dat strategie en executie levert aan startups tot gevestigde merken. We gaan diep in op positionering, marketingstrategie, seo, sea, data & analytics, marketingautomation, contentmarketing, technologie en klantenwerving. En blijven bij elke stap nieuwsgierig en mensgericht .

Kunnen jullie enkele groeiprestaties laten zien?

We hebben met succes samengewerkt met teams in bijna elke branche, van startende ondernemingen tot grote ondernemingen. Ontdek via onze marketing case-studiepagina hoe we al onze marketingdiensten tot leven brengen om duurzame groei voor onze partners te stimuleren.

Hoe meten jullie succes in marketingcampagnes?

Onze succes-KPI's verschillen afhankelijk van de behoeften en schaal van het bedrijf.

Voor startups
richten we ons op KPI's zoals aantal nieuwe websitebezoekers, aantal aanmeldingen voor de nieuwsbrief, aantal downloads van de app (indien van toepassing), Conversiepercentage van websitebezoeker naar leads, aantal nieuwe klanten verworven, CAC (Klantacquisitiekosten) & totale omzet gegenereerd door de campagne.

Voor scale-ups meten we de Maandelijkse en jaarlijkse groeipercentages van gebruikers/klanten Churn-rate (klantverloop), gemiddelde orderwaarde, Return on Ad Spend (ROAS), Net Promoter Score (NPS) & LTV:CAC.

Voor grote ondernemingen zijn KPI's zoals Marktaandeel,Omzetgroei in specifieke marktsegmenten, EBITDA, Marketing Return on Investment, NPS,Aantal nieuwe strategische partnerships gesloten belangrijk. We passen onze meetmethoden steeds aan de bedrijfsdoelstellingen aan.

Welke tools en technologie gebruiken jullie?

Onze aanpak verschilt afhankelijk van de behoeften en schaal van het bedrijf.

Voor startups maken we vaak gebruik van kosteneffectieve tools zoals eenvoudige e-mailmarketingplatforms en basisanalysetools om snel resultaten te boeken zonder aanzienlijke kosten.

Voor scale-ups maken we gebruik van meer geavanceerde marketingautomatiseringsplatforms en A/B-testtools om hun groei te versnellen en het rendement op hun investering te maximaliseren.

Voor grote ondernemingen met complexere behoeften integreren we vaak geavanceerde gegevensanalyse-software, CRM-systemen en personalisatietools om op schaal te opereren en de marktleiderspositie te behouden.

Onze technologiestack evolueert voortdurend om aan de unieke eisen van elk bedrijf te voldoen en groeidoelstellingen te bereiken.

Wie gaat werken aan onze groeimarketingcampagnes, en wat is hun ervaring?

Het toegewijde team bestaat uit een digital growth expert, een data-analist, een CRM/CMS expert, een content creator en een specialist in SEA, allen met uitgebreide ervaring in het stimuleren van groei voor bedrijven vergelijkbaar met die van u. Afhankelijk van de doelstellingen schakelen we met industrie-experts of externe partners.

Wie gaat werken aan onze groeimarketingcampagnes, en wat is hun ervaring?

Het toegewijde team bestaat uit een digital growth expert, een data-analist, een CRM/CMS expert, een content creator en een specialist in SEA, allen met uitgebreide ervaring in het stimuleren van groei voor bedrijven vergelijkbaar met die van u. Afhankelijk van de doelstellingen schakelen we met industrie-experts of externe partners.

Heb je nog een vraag?

Wat klanten over ons vertellen.

"Onze Return on Marketing Investment (ROMI) achterhalen was een uitdaging. Customer Impact bracht helderheid. Ons marketingbudget wordt nu doeltreffender ingezet."

Guy Claes

Business Unit Director

"Onze dienstenpagina's verloren Google-positie, maar dankzij customer impact keerden we het tij met een opvallende +70% stijging in dagelijkse bezoekers en 25% meer organische leads."

Marco Konter

Marketing Manager

"Customer Impact's manier van werken paste perfect bij onze groeiambities. Ze hielpen ons om strategische marketinginitiatieven op te zetten die tastbare resultaten opleverden"

Ashley Wouters

MarCom Manager

arrow_back
arrow_forward